Powerwalk/jogging-runda

nike, running, löpning

Jag fick nya running-skor av älsklingen igår. Det tackar vi för. Jag och Sandra avslutade lördagen med en powerwalk/jogging-runda ute i skog och mark. Så himla härligt. Jag trodde aldrig jag skulle njuta av att jogga! Men det var riktigt gott! Har nog kommit in i värsta träningsrejset här nu. Känner mig så peppad! Var en väldigt bra runda med så hade kunnat tänka mig att springa där själv också.

Idag är sambon och lagar vår bil, mindre kul, men lite senare kommer mina föräldrar hem. Jag ska unna mig kladdkaka. =)

Kommentarer
Postat av: Jenny P

Snygga skor! Är själv på jakt efter likvärdiga, något du kan rekommendera? Vi har stegräkning på jobbet så det blir mycket traskande :)

2012-05-06 @ 14:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0