Lycka


Freja och jag tog en tidig morgonpromenad i morse. Våren spirar verkligen här hemma. Lycka! Skulle dock kännas underbart om våren kunde bjuda på lite soltimmar också. Kan behövas! Denna veckan bjuder inte på jättemycket happenings för min del. Eller jo Freja (med familj ;) ) ska på sitt första kalas! Hos våra kompisars tjeja som fyller 1 år. Annars får det blir lugnt. Jag ska sy upp lite sommarklänningar till Freja också tror jag. 

Annars flyter allt riktigt bra just nu. Och det känns toppen! Bra beslut som tagits bland annat.

Kommentarer
Postat av: fifi

Det känns fantastiskt att det är vår och idag var det sol här, välbehövligt efter allt regn på sistone!

2012-05-15 @ 20:56:18
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Sandra

Soool vill vi ha mer av. Värmen var ju här idag men inte solen. Jag hoppas på en fin dag imorgon då jag ska va mycket ute på jobbet. Önskar er en fin dag imorgon utan oss :(

2012-05-15 @ 22:46:45
URL: http://ellva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0