Älskade systemkamera

Min älskade systemkamera ramlade i golvet igår. Hade lagt den lite dumt och vår aktiva lilla dam med väldigt långa armar rev ner den från skrivbordet. Jag får givetvis skylla mig själv som lade den så dumt. Men lite ledsen för det är jag allt. Den startar i alla fall, men går inte att fota med den alls. =/ Så blir till att lämna in den på lagning imorgon. Är väldigt glad nu att jag har försäkring på den. 

Gårdagen gick i träningens tecken. Dagen började med mamma/barnträning och på eftermiddagen var det som vanligt zumba. Oj så tungt det var att träna på kvällen. Men konditionsmässigt gick det bra. Insåg på förmiddagen att jag behöver riktiga löparskor så vi ska in och kika på det i stan imorgon när vi ändå ska åka in. Men kan ju tillägga att det till och med gör ont att sitta idag. :P 

Imorgon är det dessutom öppet hus på Fyrens förskola (som vi vill få in Freja på) så vi ska dit en sväng innan stan. Idag är bara en ta-det-lugnt-mysdag som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0