Älskade hatade antihistaminer



Vi var ute nästan hela eftermiddagen igår i det underbara vädret. Grillade och myste. Härligt! 18 grader måste ju utnyttjas! Går i hårfixartankar. Men de är så himla dyrt med frisörbesök (man är ju inte jättetät som mammaledig direkt) så funderar på att göra en uppfräshning själv. Men skulle vara sjukt skönt att bara sätta sig, få det gjort och känna sig superfräsch. 

Och ja jag vet man bör gå till frisören för sånt här men säg det till någon som gjort det mesta hemma sen hon var 14 år. Så undvara mig moralpredikningar tack.

Jag insåg innan idag att nu börjar de klippa gräset, = allergi! Allergi = kliande ögon. Allergitabletter = trött och sömnig som bara den. Och efter en natt med taskig sömn känner jag mig verkligen inte piggare. Hatar men samtidig älskar antihistaminer. ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

så skönt att det äntligen börjar gå mot sommar!

2012-05-03 @ 14:05:09
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0