Trots!

Jag och Freja
Idag skulle man nog kunnat tro att Freja kommit in i trotsåldern. Kinkig, grinigt, göra allt som man inte får och vet att man inte får, dra i katterna trots att hon vet att det är nejnejnej, inte äta middag/lunch. Däremot äta gröt som en häst och välling har gått an. Hujedamig så trött jag är efter denna dagen. ;) Men hon är rätt så charmig är hon gång på gåg tar en stor näve kattmat och kastar ur katternas skål. Men det blir inte charmigt alla gånger. ;) 

Hur som, vi har varit och tittat på hus. Var tyvärr en besvikelse. Vi hade höga förväntningar på det här huset och har hört att de varit noga med det men tyvärr fanns ingen röd tråd och det kändes som om de bara duttat lite här och var med bygget och inte riktigt haft någon plan på utbyggnader etc. Det kändes inte som om det var helt klart någon stans heller och priset var lite för högt när man tänkte närmre på allt som skulle behöva göras. Men det var delar av huset som jag blev lite småkär i. Men i helhet, nej inte så kär. Köket var ju typ: VILL HAAAA! Men även där fanns saker som jag blev förvånad över, ett välvt tak på en utbyggnad bland annat som inte såg så genomtänkt ut. 

Nåja, mer tid till att hitta rätt i alla hustankar.

Kommentarer
Postat av: Lucy-Ewelyn.se

Så fina ni är!



Hoppas ni hittar the house! Vi var själv i husletartankar för några år sedan, men var så osäkra på var vi ville bo. Har ju flyttat mycket till olika städer osv. Sen valde vi att hyra ett hus och insåg då att det kanske inte var vår grej, inte det huset iaf, för stor tomt att hålla reda på :P Jag suger på trädgård, Daniel med :) Vi trivs i lgh :)

2012-06-10 @ 00:28:31
URL: http://lucy-ewelyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0