Shoulderache & carbjunky

hortensia
hortensia

Usch min axel mår skit idag. Sovit illa på den eller något för kan inte för mitt liv komma på vad jag gjort med den. Annars är det så bra så. Gått en mysig promenad med en kompis som jag inte träffat på rätt länge, så kul att träffa dig igen! Fick en jättefin hortensia av henne också. Tänk vad en blomma kan göra för humöret. Den pryder nu mitt vardagsrum.

Har idag återtagit mitt nyttiga tänk med, igår mådde jag riktigt dåligt med pms och skit så det var inte läge. Yrsel, blodsockerfall, sötsug. You name it. En sån dag är det omöjligt för mig att fungera utan kolhydrater och choklad. Nu låter det som att jag inte äter carbs alls. Men det gör jag. Bara dragit ner på det rätt så rejält. Inte så mycket mackor som innan, mindre kolhydrater till lunch/middag etc. Till och med jag som är en kolhydratsjunky klarar det rätt bra faktiskt. Kan jag kan du! Men jag mår faktiskt mycket bättre av det.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Har verkligen märkt att kroppen mår så mycket bättre av att dra ner på alla sega kolhydrater. Var i england över helgen och åt överdrivet mycket vitt bröd, stripes, öl - ja allt med skyhöga kolhydratsvärden - min mage var helt kass efteråt och jag hade svettningar och kramper. Usch för kolhydrater i för stora mängder.

2012-06-14 @ 11:09:51
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0