Onsdag


Ni söta läsare. Jjag går inte längre och fjompar mig för att ha klätt min lila tös för lite. ;) Var bara tvungen att ursäkta mitt beteende lite, så löjligt. ;) Jag tror jag blir lite sån av alla moraltanter som figurerar här i världen (angående förra inlägget och min nojja över att ha prackat på min dotter en förkylning ;) ).

Nåja. Idag är jag också förkyld. Suck. Tycker inte man ska vara förkyld på sommaren. Men, vi har sovit jättebra inatt så Freja är faktiskt lite piggare tack vare det. Ännu  rätt förkyld. Men bättre tack vare sömnen. Tänk vad en natts god sömn kan göra! 

Är väldigt tacksam att Freja börjat sova bättre det sista, även om sista veckan varit hopplös. Men två nya tänder är nog problemet id et hela. Dessa tänder alltså. Nu vill vi ha lugnt på tandfronten ett tag till tack :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt med lite god sömn :)



Sv: Tack!! <3



Har godkänt dig som läsare nu också, hoppas det fungerar som det ska att logga in.



Ha en fin dag och krya på er



Kram kram

2012-06-20 @ 14:02:26
URL: http://kaosmamman.se
Postat av: Kaffehörnan

Trevlig midsommar

2012-06-22 @ 12:12:40
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0