On the edge



Fy vilken dag jag haft alltså. Vaknade i natt och kände mig dunderförkyld, somnade, vaknade, gick upp, gick på en promenad trots förkylning och sen gick allt nerför. Det enda som saknades var feber om man säger så. Avslutade gårdagen med migränliknande huvudvärk bland annat. Men nu verkar febern infinna sig. Åtminstone på gränsen. Nåja. Ge mig feber snabbt så jag blir av med skiten! Eller? 

Nåja, känt mig som sämsta värsta mamman för att jag inte orkat leka och rå om mitt barn. Tur att mannen min varit ledig idag och kunnat ta Freja mest hela tiden. Men nej, jag är ingen dålig mamma för det. Men ni vet, känslan av att inte räcka till, den infinner sig lätt i mammaskapet. Det borde väl de flesta känt någon gång. Correct me if I´m wrong. Freja har som väl var inte varit så dålig som jag. 

Nåväl, jag fick nosat upp ett sånt där växthus i plast idag, ni vet ett "mini" som funkar på balkongen. Jag har fått sånt sug efter att plantera plötsligt. Sen jag vet, men köpte lite sallad och sen har jag örter jag ska plantera om. Ns ka jag kika lite på webben när jag ändå orkar, sen dax att driva ut den här nedrans förkylningen med sömn sömn och åter sömn. Hoppas jag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0