Latest days

Oj har visst inte bloggat på några dagar. Men nu så! Shoot! En liten update då.

I lördags var jag och Stefan barnlediga för första riktiga gången. Vi var ute och åt mat (tyvärr besvikna på maten men vi lät det inte förstöra vår kväll ändå) och gick på bio (Prometheus, riktigt bra tyckte vi!). Blev en lyckad kväll för oss och även föär Freja som hade farmor och farfar här hemma. 
Sen igår skrev jag på papperna för mitt nya jobb och träffade min blivande tredje kollega och även en annan tjej som ska jobba på samma ställe. På kvällen var det föräldramöte på Frejas blivande förskola, kändes super och sen avslutning på den mediala kursen jag gått nu i vår. Fick träffa en fantastisk person, Maria Cruz. 

Men hur som, allt känns så himla bra nu. Jag fick jobbet jag ville ha och allt flyter så bra nu. Och bara för att jag har sånt flyt nu så får jag väl igen det idag med att må CRAP! Haha nej men usch jäkla pms. Well well. Vill för övrigt ha tillbaka mitt bloggsug. Så pular lite med blivande bloggen nu, vid sidan om denna. klurar lite på vart jag ska lägga mitt fokus bara. Innehållsmässigt alltså.

Kommentarer
Postat av: Johnna

Åh Grattis till jobb. Är det fast?

Visst är det skönt när man känner att pusselbitarna liksom faller på plats och man bara njuter.



Fick du föresten makrillschemat på mailen?



2012-06-13 @ 07:39:53
URL: http://johanna.svahn.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0