Det här med att gå


Detta med att gå. Freja började gå för en månad sedan, bara något steg först och sen har det blivit fler och fler. Nu är hon så ambitiös att hon springer och dansar, fast att hon inte riktigt klarar av det än. Men det är så härligt med de här framstegen så man blir ju alldeles varm i kroppen. Kan knappt förstå det, men Freja fyller 1 nästa vecka! Helt ofattbart hur fort tiden gått. 

Idag jobbar Stefan sista arbetsdagen inför semestern. Så gott! Men jag tvingas ju då också inse att det bara är en månad (och lite til) tills jag börjar jobba. Jag tror jag kommer stormtrivas, det känns lovande, men jag kommer sakna lillan så fruktansvärt mycket på dagarna. Tur att jag inte jobbar heltid i alla fall. Men tänk, mitt första riktiga jobb. Okej har ju jobbat innan och inom branchen, men detta blir det första riktiga jobbet. Fast anställning. Känns toppen. Så som jag hoppat runt så är jag värd detta. 

Kommentarer
Postat av: Johnna

Visst är det härlit när ens barn gör framsteg. De flesta framstegen kommer hon ändå att göra närsta åen. Då det är egentligen nu som man skulle varit ledig.
Det kommer bli jätteskoj att ha dig på Apla, även om det dröjer dryga året innan jag är tillbaka där som mamma :-) Vilken avdelning är det du ska vara på??

Svar: Jag verkligen! Jag kommer att vara på småbarn så jag lär väll ha din lill* trea om ni väljer appla. =)
Josefine Johnsson

2012-06-29 @ 13:17:15
URL: http://johanna.svahn.net
Postat av: Christel

Alla åldrar är ju otroligt charmiga, men just den när de börjar gå är ju något alldeles extra. De börjar liksom bli riktiga individer då. Så sött!

Svar: Skulle svara på din blogg men verkade inte kunna kommentera där. Den ville att jag skulle logga in på wordpress.com konto men har inget sådant så.
Men ja visst har alla åldrar sin egen charm. Denna åldern min tjeja är i nu är nog den där det sker störst saker dock. Det här med att gå, och prata är ju ganska stora nya framsteg. =)
Josefine Johnsson

2012-06-30 @ 16:22:19
URL: http://www.underminhud.wordpress.com
Postat av: L U C Y E W E L Y N

Men underbara tjejen alltså! Så himla fin är hon!!

Svar: Tack söta du. =)
Josefine Johnsson

2012-07-01 @ 01:21:10
URL: http://lucy-ewelyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0