Utomordentligt trött

Hej alla fina. Idag är jag utomordentligt trött, öhm kan man skriva så? Det låter som en korrekt beskrivning av mitt tillstånd just nu. ;) Freja och jag tog en promenad med Sandra och hennes lilla Lova. Sen en kaffe hemma hos dem, och jag syndade! Supersmaskig kärleksmums! Omg så gott! Men kan nog vara därför jag är så trött nu faktiskt. 

I alla fall, det var så himla mysigt idag när vi kom hem till dem för Freja och Lova lekte faktiskt med varandra. Inte dentypiska brevidleken som annars är centralt i deras ålder utan de busade med varandra. Fantastiskt att se. Tror nog deras mammor kommer att ha fullt upp när de blir större. ;) 

Vi bestämde att vi ska åka iväg ett gäng gånger på Mamma/barn-träning i en närliggande by. Känns kul eftersom jag verkligen skulle behöva sån typ av träning. Crosstraining tror jag det kallas (?). Idag är det dags för zumba igen. Hoppas golvet är bättre idag än det var i söndags. Nu ska jag bara slappna av och ägna mig åt en hjärndöd aktivitet. Spela sims. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0