The weekend


Återupplevde lite gamla festivalminnen i form av musik, fast på stereon. Här, en favorit från Norge. Satyricon. Sicket ös. 


Freja överraskade far sin med att hylla honom på sin body. I love this one! Den här bodyn är liksom jag, jag vill ha en i vuxenformat. ;) Den är från Lindex btw.


Bebismys bebismys och åter bebismys!


Bestämt mig! Bye bye onyttiga veckodagar med massor av carbs Hello nyttiga val! Nu jäklar ska det hända något. Så vad passar sig bättre än chokladte till en chokolover som jag? 


Och så idag. Hittat mitt älskade avanna-linne som lyckats gömma sig i garderoben. LOVE!

Idag blir det träning, body pump. Har redan avverkat en promenad med lillan och tänkte cykla till träningen sen med för att känna mig extra duktig. Tränade igår också, extrainsatt zumba/styrka-pass. Var grymt skönt att träna på en söndag måste jag säga! 

Lillan sover middag nu så nu ska jag bara slappa och inget annat. Har ni tips på sockerfria kakor eller något sånt som är lite nyttigare men ändå lite lyx så tar jag tacksamt emot dem.

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Älskar den där bodyn, ska kika på den nästa gång jag är på lindex!



Hmm choklad thé, var köpte du det?



Jag brukar göra egna sockerfria efterrätter eftersom jag går på dukandieten, finns hur mycket som helst ute på nätet.

Har gått ner 14kg på mindre än 2 månader med denna diet & jag har ätit mer än någonsin:)

2012-04-25 @ 21:46:43
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0