Sämst!


Just nu är jag sämst i världshistorien på att blogga. Jag vet inte riktigt vad jag vill eller ska skriva om. Vi har det så gott här hemma och vardagen rullar på i sin vanliga stillsamma gång så det jänder inte så mycket. Men är nöjd med tillvaron.

Eller jo en ny sak ha väll hänt, vi har varit på husvisning och ska på en till nästa vecka. Jag är så extremt hussugen! Men frågan är om det blir än, det är inte riktigt rätt tid eftersom jag inte har fast jobb ännu. Men man vet ju aldrig. Huset vi tittade på hade tyvärr för många fel för att det skulle vara något för oss. 

Tankarna på att rensa min garderob har dykt upp här det senaste. Det är verkligen något som måste göras snart. Freja påbörjade det hela igår genom att riva ut ett par gamla byxor (bilden). Och ja de passade ju, helt okej. Men jag är lite misstänksam till längden på dem. Varken 3/4-långa eller hellånga. Men som vår-hemma-skruttarbyxor så funkar det okej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0