Så mysigt att jag nästan dör

Idag är det playdate hos en av mina gamla klasskamrater som gäller. Så kul för både mig och Freja. Blir mysigt. Sen tvätt och ikväll medial kurs. 

Bild från : we<3it

Vi var på husvisning igår (och jag tyckte vbilden ovan var så söt så den fick passa fint här om ni undrar ;) ). Är nog olyckligt kär! Huset var så mysigt så jag höll på att spricka typ. Men det är inte alls det vi tänkt vi ska ha. Och det är väl det som sätter käppar i hjulet. Men man blir ju fundersam, tänk om det är rätt hus och att vi missar chansen? Eller tänk om vi chansar och inser att det inte är rätt? När vet man det liksom? Hade varit lättare om jag hade fast jobb nu så att vi hade mer att röra oss med men det kommer väll så småningom också. Är så hussugen nu så det är inte klokt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Vad smart du är!!



Den tanken har aldrig slagit mig, men det var ju ursmart ju :)



Kram kram

2012-04-25 @ 13:04:02
URL: http://kaosmamman.se
Postat av: Erika

Vi letar också hus, men det är svårt att hitta rätt. Eller jag hade hittat mitt hus men det funkade inte åt M så då fick det vara för båda måste ju vilja ha det.



Sv: Tips om outfitbilder, nja jag bara tar dem. Försöker att hålla till i skugga och sedan är det photoshop som gör jobbet, hehe!

2012-04-28 @ 13:07:57
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0