Så mycket bättre


För några dagar sedan utlovade jag ju en update om hur det gick med att sova i eget rum för Freja. Och kan med glädje säga att det gått bra. Men hon sover precis som vanligt. Varken bättre eller sämre. Men hon störs helt klart mindre av oss har jag fått för mig i alla fall. Hon gillar sitt rum Freja. Hon sitter gärna därinne och leker med alla sina saker. Och vårt vardagsrum är nu mindre stökigt. ;) Riktigt skönt att slippa alla leksaker där inne även om de fortfarande är där. 

Ester och Oskar (katterna) älskar den nya situationen kan jag lova. Och kontoret som numera är vårt sovrum och kontor funkar mycket bättre än innan. Så gott när det funkar bättre än man tänkt! 


Kommentarer
Postat av: Jenny P

Underbar bild!

2012-04-14 @ 10:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0