Jag har gjort det förr...





Dagen började med stora framsteg för Freja. Stod inne på toaletten och Freja stod brevid mig vid skötbordet. Inser efter en stund att hon står helt utan att hålla i något, jo hon höll i en tröja men den satt liksom inte fast någontans. Så kul med alla framsteg! Sen är det väl ett stort framsteg att hon sovit jättebra sista två nätterna! Visserligen oroliga kvällar och hon sov mellan oss, men hon har faktiskt sovit hela nätterna i stort sett. Sen att jag har fått ett väldigt ömt blåmärke för att hon sparkat mig i ländryggen känns ju såklart mindre bra. 

Jag och lillan tog bussen in till stan, shoppade kläder till lillan, bland annat byxorna på bilden (Lindex). Köpte jeans och ett linne till mig själv på Gina. 

Nu på kvällen har jag tränat zumba. Och angående träning så känns det som att jag tagit ett bra beslut. Nu ska jag gå ner de där sista kilona! Jag gick ju för 17 ner 17 kilo och höll måttet länge. Jag hade 1 kilo kvar till matchvikt! Fattar inte att jag stoppade där liksom. Men till saken. Jag vet hur jag ska göra för att lyckas, jag har verktygen. Frågan är om man någonsin blir av med kärlekshandtagen. Men nu jäklar ska jag iaf se till att göra mitt för att få bort dem så gott det går. Jag har gjort det förr och jag tänker göra det igen.

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

okej, men gullstrumpan då :D



haft en bra dag tillsammans ? :)

2012-04-19 @ 21:52:06
URL: http://frureinhold.se
Postat av: ava miranda

så söt! :>

2012-04-19 @ 22:00:49
URL: http://avamiranda.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

skönt :)

2012-04-19 @ 22:02:28
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Maria

Sv: Ja, jag kände för att fixa en lite roligare bakgrund. Nu ska jag bara anpassa färgerna i resten av bloggen efter den också :D



Superskönt att bli av med de värsta smärtorna. Är ju fortfarande inte 100% men jag får ju träna upp ryggen bara jag får klartecken att dra igång. Och ja, smärta isolerar och tär :/



Mysiga bilder, på en mysig...och duktig liten tjej. Visst är det underbart att få uppleva alla de deras framsteg. Helt plötsligt händer det liksom, och man kan nästan bli lite tårögd av stolthet och glädje för deras skull <3



Och vikten, den fixar du...utan tvekan ;)



Kram kram

2012-04-20 @ 09:23:03
URL: http://kaosmamman.se
Postat av: fifi

Det är så kul med alla framsteg, ibland går det så fort!

2012-04-26 @ 11:02:09
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0