Härliga lördag & söndag

Mina hjärtan sover båda två. Jag var gräsänka igår så min andra hälft är rätt trött idag. Jag hade en toppenkväll igår, mys med lillan och sen när hon sov sydde jag klart två mössor (se dem på Ugglis av Josefine), tittade på en grymt bra film, släckte givetvis under earth hour och åt smaskiga räkor med min egen limedressing till. Kändes lyxigt att bara få måna om sig själv. Bojkottade allt vad internet heter och bara fokuserade på egen kvalitetstid. 

Överdragsbyxor

Idag ska jag och Freja gå upp en sväng till farmor och farfar. Hoppas på att kunna prova Frejas överdragsbyxor jag köpte på gekås. Men får nog bli en kortis ute, det är rätt kallt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0