9 månader, eget rum & ångest

eget rum, 9 månader

Det är tomt jämte min säng.
Freja ska få prova eget rum. Bara sänghimmelen får vara kvar så länge. Sen om detta funkar flyttar vi tillbaks Freja och flyttar vår säng till kontoret. Men vi vill prova innan THE BIG CHANGE!

Hur var det för er när era/ert barn fick eget rum? Funkade det bra? Eller var det jobbigt? Jag måste erkänna, jag känner ångest över detta.

Freja 9 månader
Dagen till ära blir Freja 9 månader! Tänk 9 månader! Det går i ett rasande tempo. Vid denna tiden för 9 månader sedan var vi på förlossningen och jag fick eda för att lindra värkarna. Jag minns det som igår, tiderna är luddiga, men jag minns känslan. Oj oj säger jag bara! Det är så stort att man knappt fattar det själv.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Stort tack för grattiset!

2012-04-05 @ 10:26:41
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0